Övergiven!

Hej alla fina! 
Jag har inte övergivit bloggen, har helt enkelt bara inte tagit mig tiden att skriva här. Ska bli bättre på det, för snart har jag all tid i världen. På onsdag är min sista dag i skolan denna terminen, helt galet vad fort det har gått! I tordags lämna jag äntligen in den sista rapporten för denna kursen, den va segskriven kan jag lova! Min hjärna har redan gått på ledighet - men med lite jäklaranama fick jag ihop 2325 hyffsat välskriva ord! 
 
Min helg har varit toppen bra, i fredags jobbade jag dock natt vilket inte är jättegivande. Jag blir bara mer och mer arg på människor och alkoholens negativa inverkan på dem - men men goa pengar! Däremot igår blev det roligheter - kvällen började med en super god middag på la cucina med mitt hjärta och Robin och Erika, gott gott! Sen gick vi vidare hem till födelsedagsbarnet Malin och hennes Robin. Det blev balkonghäng för sista gången i deras lägenhet, dags för dem att flytta till hus nu! Sen bar det av vidare mot dansgolvet, tyvärr fick jag puss mitt hjärta hejdå, han skulle iväg och jobba. 
 
Jag, Malin och Erika insåg igår natt hur gamla vi börjat bli, vi tittade med stora ögon på näst intill obefintliga klänningar och skyhöga platåskor som flickorna sprang omkring i på nattklubben. Själva stod vi med våra sköna platta dansskor på, jeans och vita skria linne och kände oss ganska missanpassade. Istället för att kluncka drickar drack vi isvatten, vi skulle ju faktiskt orka med morgondagen! Vi gav upp och begav oss till mackornasmecka och fyllde på magen, sen blev det sängen! 
 
Nu har jag ägnat mig åt lite söndagsgöra, tvättat och plockat undan lite här hemma, och som en sann student lite plugg. Ikväll blir det middag hos mamma och pappa, mysmys! 
 
 
 
Puss & Kram på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0