Nedräkningen har börjat!

Hej alla fina! 
Idag var näst sista dagen i skolan, kan knappt fatta att denna terminen är över! Min grupp har varit sjukt effektiv och jag tror vår redovisning imorgon kommer att bli bra, nu vill jag bara ha det gjort. Jag tycker inte om att redovisa, blir så nervös. Och imorgon har lärarna bjudit in allas VFU-handledare så det kan bli mycket folk - med tanke på vilken sal vi ska va i kommer det nog att vara det. Pirr i magen! Håll nu tummarna att tekniken är på vår sida, så att powerpointen funkar som den ska! 
 
Jag sitter just nu i Viby, har fixat det sista inför imorgon och skrivit ut våra biljetter till flyget. På måndag är det äntligen dags för Edinburgh! Som jag längtar, fyra underbara dagar iväg med min älskling. 
 
Men innan dess har vi lite spännande och roliga saker att göra i veckan, några håller jag på ett tag - nej jag är inte gravid och nej vi ska inte förlova oss! Jag har svarat på dem frågorna många gånger den senaste tiden, antingen har jag gått upp i vikt eller så ser vi grymt kära ut ( vilket jag hoppas att vi gör!) Men kan iaf avslöja lite saker, imorgon blir det firandet av sommarlovet och på lördag blir det middagsmys med finste Malin & Robin i Yngsjö. 
 
Nej klockan går och nu vill jag him och vara en slappfis i soffan! Det där med träning har liksom försvunnit ur mitt liv, måste skärpa mig! Usch men de orkar jag inte ha ångest över nu, är alldelles för trött ;) 
 
(Gammal bild från min tid i Norrköping - seriöst plugg kräver glovposition och stor kopp kaffe!) 
 
Puss & kram! 

Kommentarer
Postat av: Malin cj

Så stolt över dig! Du är bäst. Till och med så jag längtar efter er resa, vill ju att ni ska ha det bäst <3

2013-05-29 @ 07:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0