Vinden viner

Hej alla fina! 
Jäklar vad det blåser idag! Sitter och pluggar, men börjar fundera på om vår balkong håller på att blåsa av. Det tar verkligen i! Idag är jag inte ett dugg sugen på att gå ut. Men såklart ekar det i vårt kylskåpet, så det är bara att inse fakta - ett besök på maxi går inte att skjuta upp längre. 
 
Till helgen är det min och Richards ettårsdag, vilket ska firas med en miniweekend till vår fina huvudstad. Vi drömde oss bort när vi bokade vår resa till en stad som dansade i vårsol och fågelkvitter. Men dags att inse fakta igen, jag tittar på SMHI och ser att det ska vara -13 på söndag i Stockholm. Det blir att packa ner långkalsonger och raggisarna! Men det kommer bli massa mys ändå! Underbart att bo på hotell och bara få va med mitt hjärta. 
 
Nej dags att återgå till böckerna! Förresten, gå och se Johan Falk - kodnamn Lisa. Herregud vad bra den va! Om ni inte sett Johan Falk filmerna så se dem för att kunna se den sista och bara njuta av en riktigt bra film! När eftertexterna rulla igång visade de en film med den riktiga polisinfiltratören. Den karaktären som Joel Kinnaman spelar är byggd på en verklig person, som idag lever under skydd någonstans i världen. Och filmerna bygger till 70-80 % på vad han upplevde och genomgick. När den efterfilmen var slut, var hela salongen lite tagen, var tyst i några sekunder. En väldigt konstigkänsla! Jag blev helt chockad jag trodde verkligen det var en påhittad historia. Jag säger bara se dem! 
Drömmer om lite vårtecken! 
 
Puss & kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0