Underbara sol!

Hej alla fina! 
Jag sitter med huvudet i böckerna idag, men min blick vandrar allt för ofta till fönstret och den underbara solen! Vill verkligen ute, känner längtan efter att få sticka ut och springa! Kan det inte bli vår nu så man får börja känna grusen under sina fötter och mjölksyran i benen av de helt fantastiska underbara backarna i Kronoskogen. Jag längtar! 

Känns ganska avlägset just nu, har varit dunderföryld i veckan. Det har tillbringats på tok för mycket tid i soffan, och min pluggplan har jag totalt ignorerat. Där av råplugg en solig lördag! Igår vände det äntligen och nu hoppas jag får vara frisk och kry. Vill verkligen ta tag i min träning, rastlös.nu! 

Kvällen går i lugnets tecken, middag hos min fina svärmor som avslutas med bio. Vi ska se den sista Johan Falk filmen - min förväntningar är skyhöga! 
 
Nej dags att ladda en ny omgång koffein och fortsätta att läsa Estetiska lärprocesser. Ogillar den boken mer och mer, den är så svår! 
I förra veckan tog jag och Linda en tripp till Kivik, och njöt av den underbara värmande solen! <3
 
Trevlig helg på er! 
Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0