Ett år!

Hej alla fina! 
I helgen firade jag och min Richard ett år tillsammans. Helgen till ära begav vi oss till vår vackra huvudstad. Vi hade en supermysig helg! En helg med lite shopping och massa mys. Det blev inga dunder minusgrader som SMHI lovade, tack och lov utan det bjöds på lite värmande vårsol. Vi åt på en helt grym Italiensk resturang i Gamla stan i lördagskväll. Det är i topp tre det godaste jag ätit i mitt liv, och en jättemysig liten resturang med trevlig personal. Helt enkelt en toppen resturang! Blir helt klart ett besök där nästan gång man är i storstan. 
 
Dessa underbara rosorna fick jag av Richard i fredags. Bortskämnd flickvän är jag verkligen!
Nu sitter jag och njuter av en kopp te ur en av våra nya mysiga temuggar som vi köpte på Bruka, och försöker tagga till tenta imorgon!  

Och en bamsekram till min älskade mamma som var supersnäll och körde oss till och från Hässleholm! <3 

Puss & Kram <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0