Vinterland igen!

Hej alla fina! 
Nu är det vitt ute igen, det är mysigt och det blir mycket ljusare vilket är skönt, men jag hade ju fått en släng av vårkänslor! Jag kände längtan efter att snöra på mig löparskorna och få andas Kronoskogensluft men icke icke ... 
Får blir en rundan till gymmet idag istället, och fortsätta längta efter fågelkvitter och knoppar på träden! 
 
Jag har något mer att längtar efter
 
, igår bokade jag och mitt hjärta en miniweekend i Stockholm. Blir en tripp i mars för att fira ett år tillsammans. Och jag har bestämt att vi ska äta på Riche vår ettårs dag till ära! Ska bli så mysigt, min morot i pluggträsket just nu! 
 
Nu ska jag göra klart min sista inlämnings uppgift för denna terminen, ser fram emot den nya terminen som drar igång på måndag. Vill ha mer vardagar, jag håller på att bli tokig av att inte ha något i skolan just nu. Jag har vänt på mitt dygn och går inte upp innan tio-halv elva på dagarna vilket gör att jag känner mig matt och seg i huvudet hela tiden! Örk för det... Min plan idag är att köra mig äckligt trött på gymmet så jag somnar i ren utmattning ikväll så jag kommer upp senast klockan nio imorgon! 
 
Söta Malin får symbolisera min vårlängtan just nu, te och sconse på hennes balknong är något jag längtar efter! 
 
Puss & Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0