Mörkrädd!

Hej alla fina! 
Nu känns det som att vardagen är på intåg med stora steg, känns rätt skönt måste jag säga! Jag har lyckats vända mitt dygn i min ledighet, suck på de! Har även lyckats med att bli sjukt mörkrädd, så fort Richard går till jobbet och jag ska sova ligger jag och nojjar sönder om att det är någon som tittar på mig när jag ligger i sängen. Blir trött på mig själv vet ju att det är mitt huvud som spökar med mig inget annat! 

Imorgon är det skola igen, ända dagen denna veckan så om det är så mycket vardag än är kanske inte helt sant men det är i alla fall slut på latheten nu. Jag sitter just nu och laddar med vätska innan jag ska dra ut på en promenad för att avslut på gymmet med ett lätt stryketräningspass av hela kroppen. Känns som jag inte varit där på månader, så länge är det inte men har nog tappat väldigt mycket! Alltså blir det bara ett lugnt pass idag för att komma igång igen, vilket ska bli så grymt skönt. Har varit halvdålig hela ledigheten känns det som, bröt ut äntligen i helgen så efter mycket sovande (när Richard kommit hem då - alltså mitt på dagen) mår jag bättre! 

Ska nog dra fram yogamattan och mjuka upp min öma stela rygg idag också, känns som det är på tiden att ta tag i min favorit träning igen! Lite yoga varje dag borde alla göra - under för kroppen! 
 
Nu väntar träningskläderna på mig! Yeeey! 
 
 
Puss & Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Lilla A

Vilken tur att du inte bor här ute på landet då, om du nu nojjar ihop egna spökhistorier :)

Svar: Är nog sant, jag får ha ett hus i ett villaområde jag ;)
Emilie Strömbeck

2013-01-10 @ 09:55:05
URL: http://www.lillahusetpalandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0