Lite gott & blandat!

Hej alla fina! 
Tänkte bjuda er på lite bilder, varit dålig på att lägga in bilderna från telefonen, men bättre sent än aldrig! 

Vinterpromenad i vackra tivoliparken. Jag uppskattar verkligen Kristianstad mer nu efter att ha bott på annan ort i några år. Visst är här vackert!? 
 
Denna ljusstaken har min bror gjort till mig och Richard i julklapp. Så grymt snygg! Vi älskar den!! Stolt syster till en väldigt begåvad bror! <3
 
Även denna underbaringen från kitchenaid är också en julklapp med bidrag från Kenneth och morfar. Den är inte bara grymt snygg utan grymt bra också! 
 
Kristianstad var underbart vackert igår när jag traskade hem från stan efter en myslunch med Erika! 
 
Nu ska jag fortsätta med mitt plugg! Alla papper och böcker ska bort från vårt matbord idag, är så trött på att se mina måste-göra-högar! Men i eftermiddag är det klart, det är mitt mål! Nu är det fokus!! 

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0