Då var det igång!

Hej alla fina! 
Nu har den dragit igång, min tredje termin på förskollärarutbildningen på HKR. Vi ska läsa naturvetenskap, teknik och estetik kan nog bli intressant! Ska bli roligt att få lite nya utmaningar. Och det drar igång med full fart första examinationen ska vara inne den 15/2, bara att sätta igång! 

Nu ska jag dra på mig träningskläderna och sticka iväg och köra ett corepass toppat med en stund på löpbandet är min plan! Sen ska jag sooooova! Sista gången jag tittade på klockan inatt var 03.35 suck när man ska upp till skolan! Känner att jag börjar bli riktigt seg i huvudet nu så blir en tidig kväll för fröken Strömbeck! 
 

Puss & Kram på er! <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0