Årets sista kväll!

Hej alla fina! 
Ojoj vilken nyårsafton det blev, god mat, fina uppklädda älskade vänner och en helt underbart grymt rolig kväll! Vi töser dansade ut det gamla året och in det nya! Så det var en fnittrig och lycklig jag som tog min pojke i handen klocka fem på morgonen den allra första dagen 2013 och traskade hem till oss. 
 
Som ni förstår blev det en dag i lathetens tecken igår, med flottig hämtmat och soffhäng. Men idag är jag i form igen och har tagit tag i skolarbetet igen. Har betsällt några böcker till den nya terminen som snart drar igång, lite små ångest över hur dyrt det blev men men så är det! Försöker lugn mig med att jag har många timmars jobb till helgen och det blir ju lite kosing av det! 

Nu ska jag vara effektiv och göra klart det jag har satt på min agenda idag! 
 
 
Puss & Kram på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0