Uppdatering!

Hej alla fina! 
Jag sitter och glor ut på det supertrista vädret, suck det är så gråt och smutsigt! Vill ha vår och lite varmare och skönare väder. Vindarna är iskalla här nere i Skåneland. Jag är allmänt grå hela jag idag känner jag, är så fruktansvärt trött på skolan för tillfället. Alla uppgifter vi ska göra känns som ett berg som ska bestigas. Hittar inte min glöd som jag haft innan, tycker det är jätteintressant men kommer inte in i mitt flow längre så kämpar i uppförsbacke hela tiden! ÖRK för det... 
 
Nej nock med gnäll nu! Jag har haft en mysig vecka trots att jag tillbringat nästa hela dagarna framför datan. I torsdags var det alla hjärtans dag och jag och min prins hade det supermys! Blir mer och mer kär för varje dag som går <3 Sen blev det jobbhelg, vilken gick hur bra som helst. Var inte alls så trött jag brukar va vilket är väldigt skönt! Igår styrdes bilen mot Trolleljugby för lite kalas för fina Rebecca som fyller år idag, så det vankas allt fikamys ikväll hos henne och svärmor. 
 
Just nu sitter jag och för en debatt med mig själv om jag ska bege mig till gymmet för lite träningen eller om jag ska fortsätta skriva på mitt delprov 2... Hmmm! Får nog bli en bladning av båda! Lite skrivning till, effektivt sen träning! Känner att min kropp behöver röra på sig. Jag är inte alls skapt för att sitta framför datan hela dagen... ajaj!! 
 
Här är en bild på hur snyggt vårt kök blev med lite extra förvaring. Inte världens bästa bild men ändå! 
 
Puss & Kram! 

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh! Så himskans tjusigt det blev :)

2013-02-18 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0