Ingen vanlig dag! <3

Hej alla mina fina! 
Igår var det ingen vanlig dag för det var min prins födelsedag! Blev en mys kväll tillsammans med Stina & Rebecca med god mat, trårta och väldigt mycket skratt <3 Töserna i hans liv gjorde sitt bästa för att skämma bort honom (tror allt vi lyckades!) 
 
Idag har jag gjort lite måsten och fått undan lite plugg. Sen traskade jag mot stan för att hitta ett par nya jeans. Jag hatar att köpa jeans, har nog provat hundra par idag! Min kropp är inte gjord för de jeans som går att köpa, antingen är benen två meter för långa (ja jag vet man kan lägga upp men jag orkar inte de!!) eller så är mina höfter för välformade eller så hittar jag ett par som sitter perfekt i midjan men där är enormt mycket tyg runt mina ben och knän. Suck suck men till sist hittade jag ett par som satt skönt! Övervägde starkt ett tag att bli ledsen och känna mig tjock och plyffsig men icke! Jag älskar mina kurvor, inte mig det är fel på utan de där där jäkla jeansen som inte är sydda för sexiga snygga kvinnor! Mitt humör höjdes när jag hittade en underbart söt t-shirt från odd molly. Eftersom den vägde upp jeansshoppingen med hästlängder fick den snällt följa med mig hem! 
 
Nu ska jag väcka min man och laga mat! Ikväll blir det handboll för hela slanten! Kenneth och David kommer upp innan matchen för lite käk, bäst jag lagar något smaskigt åt pojkarna så de orkar heja ordentligt! 
 
 
Bild från förra våren, känner att våren är på gång nu äntligen! 
 
Puss & Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0