Vart tar dagarna vägen?!

Hej alla fina! 
Då var det söndag igen och en hel vecka och helg har bara rusat iväg! Min vecka har varit bra, fylld av plugg och lite träning. 
 
Min helg började på bästa sätt med att mitt hjärta fixade super god romantisk middag. Han hade dukat med de finaste av vårt fina porslin och tänt ljus i hela lägenheten. Ja jag har sagt de förr och säger det igen, jag är en bortskämnd flickvän! Han hade även gett sig på att göra hemmagjordglass, en nyttigare variant proppfylld med protein. En med blåbär som var toppengod! Ska se till att hitta receptet och lägga upp här. 
 
Igår begav vi oss till gymmet för ett träningspass ihop. Jag tröttna på mig själv för att jag inte fick in den rätta tekniken i styrketräningen så jag tog en tur till löpbandet. Där kan jag iaf vad jag ska göra! Men efter att ha fått lugna ner mig efter 3 svettiga kilometer visade Richard mig bra axelövningar, och ja de tog - träningsvärk. nu! 
Igår kväll blev det en tur till Trolleljungby och vi hämtade med oss massa mumsiga italienska pizzor, massa mys!
 
Min helg har alltså gått en lugnets tecken, väldigt skönt! Känns som min helg är slut nu, för idag väntas de jobb. Sen imorgon drar praktiken igång med fullfart. Det som väntar mig är tidiga morrnar och en hel hög med härliga och lärorika intryck. Men det tar på en ovan student att köra hundra procent, så jag väntar mig en månad av trötthet! 

Nej nu ska jag bara va de få timmarna som jag har kvar av min helg innan jobbet kallar på mig! 
 
 
Puss & kram på er! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0