Strong is the new skinny!

Hej alla fina! 
Jag kan knappt röra mig, träningsvärken som jag har (i hela kroppen) är brutal! Men jag älskar det, jag har äntligen kommit igång igen efter för mycket sjukdom och vila. I måndags fick jag sällskap av världens bästa Malin och träningen blev tusen gånger roligare med en gång!
 
Igår traskade jag bort och körde ett hårt benpass och lite mage på förmiddagen. Väldigt nöjd med mig själv träffade jag fina Carro och Malin från klassen över en fika, massa mys att träffa dem igen, gått på tok för lång tid sen sist! Efter det bar det iväg till gymmet igen, pilates pass med den andra Malin (många Malin i mitt liv!). Första gången jag träna pilates, ojoj vilken träning för magen!! Det kommer bli fler såna pass!  
 
Så idag blir det vila för min kropp! Ikväll kommer Richards mor och syster på middag, mys mys. Eftersom min flitiga arbetar jobbat massa övertid får han sova läääänge och jag agerar hemmafru. Men vad gör det när man har massa tid över, har ju börjat mitt "jullov" UNDERBART! Har iof börjat kika på uppsatserna som ska in efter jul, men dem känns fortfarande väldigt avlägsna. 
 
Nu ska jag nörda mig och titta på Historieätarna på svtplay - superroligt!! Richard tycker jag är en kulturnörd och kanske är det så ;)
 
 
Puss & Kram <3
 

Kommentarer
Postat av: Emma storjohann

Historieätarna är skitbra!! ;-)

2012-12-19 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0