Gott Nytt!

Hej alla fina! 
Hoppas ni har haft en mysig och härlig julvecka precis som jag! Jag har fått underbar julklappar, fått mysiga lediga dagar tillsammans med min kärlek, livet är väldigt bra! <3

Kan dock knappt fatta att det är nyårsafton idag, vart tog 2012 vägen?! Ett bra år har det iaf varit, jag fick kontroll över mitt liv igen och mår bättre nu än vad jag någonsin har gjort, är en lycklig tös helt enkelt! 

Ikväll blir det nyårsfirande hos Malin & Robin tillsammans med dem finaste, jag är så taggad! 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA! 

Hoppas alla får en kväll med massa härliga skratt & massor av kärlek! <3 
 

Kommentarer
Postat av: malin c.j

Tack för att ni gjorde nyår så underbar<3

2013-01-02 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0