Det bästa med dem bästa!

Hej alla fina! 
Idag är jag härligt avslappnad och börja känna att min julledighet är nära, på måndag klockan tio är det "jullov" för min del. Ska "bara" skriva två uppsatser som ska in i januari, men men nu ser jag fram emot några underbara dagar då både jag och Richard får vara lediga tillsammans, sova på samma tider, äta frukost tillsammans allt det där alla andra gör varje dag ska vi få göra i hela sex dagar! MYS!!!! 
 
Igår hade jag min sista praktikdag på förskolan och jag fick åka stolt där ifrån med fina ord och ett omdöme som inte kunde blivit mycket bättre. Jag är en nöjd tös som verkligen känner att jag ska bli världens bästa förskollärare, så nu tar jag med mig alla bra råd och tips som jag fått och lär och utvecklas av dem!
 
 
Ikväll vankas det middag med dem bästa, min underbara Erika, hennes Robin och min fina Malin och hennes Robin. Just nu sitter jag försöker hitta någon smaskig efterrätt, får se vad jag lyckas få fram! Men först ska jag ta tag i plugget till måndag så jag får en myssöndag med min Richard utan plugg! Men känner att mitt fokus är lååååångt borta, måste hitta min inre diktator och fokusera! Kaffe kaffe och lite mer kaffe hjälper nog! 
 
 
Puss & Kram! 
 

Kommentarer
Postat av: malin c.j

Tack för en underbar kväll! det va super mysigt. Och du förtjänar bara finfina omdömmen!

2012-12-17 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0